wtorek, 5 maja 2015

Barka

Barka

1. Pan kiedyś stanął nad brzegiem, 
Szukał ludzi gotowych pójść za Nim; 
By łowić serca słów Bożych prawdą. 

Ref.: O Panie, to Ty na mnie spojrzałeś, 
Twoje usta dziś wyrzekły me imię. 
Swoją barkę pozostawiam na brzegu, 
Razem z Tobą nowy zacznę dziś łów. 

2. Jestem ubogim człowiekiem, 
Moim skarbem są ręce gotowe 
Do pracy z Tobą i czyste serce. 

Ref.: O Panie, to Ty na mnie spojrzałeś, 
Twoje usta dziś wyrzekły me imię. 
Swoją barkę pozostawiam na brzegu, 
Razem z Tobą nowy zacznę dziś łów. 

3. Ty, potrzebujesz mych dłoni, 
Mego serca młodego zapałem 
Mych kropli potu i samotności. 

Ref.: O Panie, to Ty na mnie spojrzałeś, 
Twoje usta dziś wyrzekły me imię. 
Swoją barkę pozostawiam na brzegu, 
Razem z Tobą nowy zacznę dziś łów. 

4. Dziś wypłyniemy już razem 
Łowić serca na morzach dusz ludzkich 
Twej prawdy siecią i słowem życia. 

Ref.: O Panie, to Ty na mnie spojrzałeś, 
Twoje usta dziś wyrzekły me imię. 
Swoją barkę pozostawiam na brzegu, 
Razem z Tobą nowy zacznę dziś łów 

5.My Jana Pawła uczniowie,
słowa Ojca w czyn chcemy przemieniać,
pomagać ludziom i wciąż pamiętać.

Ref.: Twoje myśli które drogi wskazują ,
Twoje słowa które uczą mądrością,
Twoje czyny przepełnione miłością ,
by na zawsze czyste serce już mieć

6.Trudno być dobrym człowiekiem,
gdy świat pędzi i goni bez celu,
dlatego razem przypomnieć warto .

Ref.:Twoje myśli które drogi wskazują ,
Twoje słowa które uczą mądrością,
Twoje czyny przepełnione miłością ,
by na zawsze czyste serce już mieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz